ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT У 2017 РОЦІ

Renault демонструє рекордні результати, в тому числі з продажів, виручки, операційної маржі та чистого прибутку.

  • Продажі зросли на 8,5% до 3,76 млн автомобілів.
  • Виручка Групи зросла на 14,7% до 58770 млн євро (+ 9,4% беручи до уваги ефекту консолідації АВТОВАЗа1).
  • Операційна маржа Групи склала 3854 млн євро, тобто 6,6% від виручки. Не враховуючи АВТОВАЗа, операційна маржа виросла на 15,8% до 3799 млн євро (6,8% від виручки, пор. 6,4% за перше півріччя 2016 г.).
  • Операційний прибуток Групи склав 3,806 млн євро (+15,9%) в порівнянні з 3,283 млн євро.
  • Чистий прибуток склав 5210 млн євро (+ 47,1%) у порівнянні з 3543 млн євро. За вирахуванням одноразових витрат у Nissan чистий прибуток повинен був скласти 4189 млн євро (+ 18,2%).
  • Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі: 945 млн євро.

«2017 став рекордним роком для Групи Renault. Комерційні і фінансові результати відображають успіхи нашої стратегії, яка була розгорнута в останні роки, і зусилля всіх співробітників компанії. Ці результати і реалізація нашого нового стратегічного плану Drive The Future дарують нам впевненість у своїх здібностях впоратися з будь-якими поточними та майбутніми викликами в автомобільній галузі», - сказав Карлос Гон, Голова ради директорів і Генеральний директор Renault.

Булонь-Бійанкур, 16 лютого 2018. Виручка Групи склала 58770 млн євро (+ 14,7%), у тому числі 2727 млн ​​євро у АВТОВАЗа. Без урахування впливу консолідації АВТОВАЗа, виручка Групи збільшилася на 9,4% до 56043 млн євро (+ 10,1% при незмінних валютних курсах).

Виручка в автомобільному секторі, не враховуючи АВТОВАЗа, склала 53530 млн євро (+9,3%) в основному завдяки зростанню продажів (+3,3 вп) і збільшення продажів партнерам (+2,6 вп). До останнього пункту відноситься запуск виробництва Nissan Micra у Франції і позитивна динаміка продажів CKD-комплектів2 в Ірані та Китаї. Позитивний ефект ціни (+1,5 вп) в основному пояснюється підвищенням цін в зв'язку з оновленням лінійки.

Ефект по інших пунктах (+2,0 вп) частково обумовлений хорошими продажами старих автомобілів та запасних частин. Вплив валютних курсів був негативним (0,7 вп) в основному через знецінення аргентинського песо, турецької ліри і британського фунта.

Операційна маржа Групи склала 3854 млн євро, що відповідає 6,6% від виручки.

Операційна маржа в автомобільному секторі, не враховуючи АВТОВАЗа, зросла на 363 млн євро (+ 15,2%) до 2749 млн євро, що відповідає 5,1% від виручки (пор. 4,9% в 2016 р). Ці результати пояснюються, в основному, наступними причинами: упевненим зростанням бізнесу (позитивний ефект в розмірі 493 млн євро) і реалізацією програми Monozukuri3 (663 млн євро). Вплив асортименту/цін/удосконалень не отримав порівнянного з 2016 р. імпульсу за рахунок зростання ринків, що розвиваються, щоб компенсувати знецінення валюти, і виявився негативним у розмірі 230 млн євро. По сировині зафіксований негативний ефект в розмірі 394 млн євро, що в великій мірі відображає зростання цін на сталь. Негативний ефект валютних курсів (-300 млн євро), в основному, обумовлюється знеціненням аргентинського песо, британського фунта і долара США

Операційна маржа АВТОВАЗа (була консолідована в 2016 р.) склала 55 млн євро або 2,0% від виручки.

Внесок фінансування продажів в операційну маржу Групи склав 1050 млн євро в порівнянні з 896 млн євро в 2016 р. Зростання на 17,1% в основному зумовлене збільшенням середнього обсягу дохідних активів (+ 18,9%), що відображає хорошу динаміку продажів RCI Banque.

Інший чистий фінансовий прибуток і витрати виявилися негативними (-48 млн євро в порівнянні з +1 млн євро в 2016 р).

Операційний прибуток Групи склав 3806 млн євро в порівнянні з 3283 млн євро в 2016 р (+15,9%).

Чистий фінансовий прибуток і витрати виявилися негативними (-504 млн євро в порівнянні з -323 млн євро в 2016 р). Це зниження в основному обумовлено консолідацією чистого фінансового прибутку і витрат АВТОВАЗа в розмірі -112 млн євро, а також негативним впливом переоцінки акцій, що погашаються(-120 млн євро в порівнянні з -3 млн євро в 2016 р).

Внесок асоційованих компаній, в основному Nissan, склав 2799 млн. євро в порівнянні з 1638 млн. євро в 2016 р. Внесок Nissan включає одноразовий дохід у 1021 млн євро в зв'язку з податковою реформою, прийнятою в кінці 2017 року в США, і продажем її частки в бізнесі виробника устаткування Calsonic Kansei.

Поточні і відкладені податки склали 891 млн євро.

Чистий прибуток склав 5210 млн євро (+47,1%), а дохід по акціях Групи склав 5114 млн євро (18,87 євро на акцію в порівнянні з 12,57 євро на акцію в 2016 р). За вирахуванням одноразових витрат у Nissan дохід по акціях Групи мав становити 4093 млн євро ($ 15,10 на акцію).

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі (включаючи АВТОВАЗ) склав 945 млн євро з урахуванням позитивного зміни у вимогах до оборотного капіталу в розмірі 550 млн євро і збільшення інвестицій в розмірі 359 млн євро.

Станом на 31 грудня 2017 р. сукупні складські запаси (включаючи незалежні мережі) відповідали 57 дням продажів у порівнянні з 59 днями в кінці грудня 2016 р.

Дивіденди в розмірі 3,55 євро на акцію (3,15 євро в минулому році) будуть представлені на затвердження на наступному щорічних загальних зборах акціонерів.

1 Баланс прибутків і збитків АВТОВАЗа консолідований у звітність Групи за допомогою повної інтеграції компанії з 1 січня 2017 р.

2 CKD: повний машинокомплект, дрібновузлове складання.

3 Monozukuri: результати продажів (виключаючи сировину), гарантія, витрати на НДДКР, виробничі і логістичні витрати

ПРОГНОЗ НА 2018 рік

Очікується, що в 2018 р. світовий ринок в порівнянні з 2017 р. виросте на 2,5%. Очікується, що європейський ринок збільшиться на 1%, зростання у Франції складе 1%.

За кордоном очікується зростання продажів в Росії майже на 10%. У Бразилії та Китаї очікується зростання понад 5%, в Індії - на 6%.

Група планує:

- збільшувати виручку Групи (при постійних обмінних курсах)*;

- забезпечити операційну маржу Групи на рівні вище 6%*;

- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

* Крім впливу МСФЗ

КОНСОЛІДОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT

млн., євро

2016

20171 

Зміна

виручка Групи

51 243

58 770

+7 527

Операційний прибуток

3 282

6.4% 

3 854

6.6% 

+572

+0.2 points 

% Від виручки

Інші операційні доходи і витрати

1

-48

-49

Операційний прибуток

3 283

3 806

+523

Чистий прибуток і витрати

-323

-504

-181

 

 

 

 

Внесок дочірніх компаній

1 638

2 799

+1 161

від: NISSAN

1 741

2 791

+1 050

 

 

 

 

Поточні і відкладені податки

-1 055

-891

+164

Чистий прибуток

3 543

5 210

+1 667

Чистий прибуток по акціях Групи

3 419

5 114

+1 695

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі

1 107

945

-162

1 Баланс прибутків і збитків АВТОВАЗа консолідований у звітність Групи за допомогою повної інтеграції компанії з 1 січня 2017 р.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ

Консолідована фінансова звітність Групи Renault від 31 грудня 2017 року була затверджена радою директорів 15 лютого 2018 р.

Аудитори Групи провели перевірку цієї звітності, результат якої буде незабаром опубліковано.

Фінансовий звіт з вичерпним аналізом фінансових результатів за 2017 р. доступний на сайті www.group.renault.com в рубриці «Фінанси».

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 127 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 120 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.